miércoles, 14 de octubre de 2015

Hootsuite la nostra agenda de missatges

Possiblement molta gent com jo no hagi sentit parlar d'aquesta eina. Doncs bé jo vull presentar-la perquè m'ha semblat molt interessant per aquella gent que vol organitzar-se de cara a un futur.

En què consisteix?


Doncs es tracta d'un recurs que n'ofereix la possibilitat d'iniciar sessió des dels nostres comptes de Facebook, Instagram o Twitter. Un cop hàgim iniciada la sessió des de la xarxa social que ens interessi aquesta se sincronitza amb Hootsuite.


Per a què serveix?


Serveix per organitzar el que volem pujar a la xarxa que desitgem. Per exemple si jo vull crear un tweet per demà amb Hootsuite és possible gràcies al fet que ens permet introduir el tweet que volem i programar el dia, l'hora i el mes que volem que es pengi.

Com s'utilitza?


Primer de tot hem de determinar l' idioma que volem. Això serà possible gracies a la barra lateral que ens permet canviar a través de configuració i preferències l' idioma que volem determinar.



Després, a partir de la xarxa social escollida podem crear diverses columnes que facin referència a coses que ens interessin . Per exemple jo tinc aquestes columnes:


I finalment per crear una entrada a una xarxa social ho podem fer clicant al l' inici del costat esquerre on ens sortirà el nostre usuari que tinguem obert i podrem escriure un tweet en aquest cas (ja que jo tinc el meu compte de twitter obert).Allà mateix un cop escrit el tweet  podem afegir enllaços, imatges,la nostra ubicació i opcions de privacitat.Desprès tenim l' opció de programació automàtica on podem escollir el mes i el dia que volem que es publiqui el nostre tweet i també podem escollir l' hora.Acontinuació quan ja tinguem tot determitat li donem a programar i ja només ens quedarà esperar a que es publiqui.





Si teniu més dubtes i no us ha quedat molt clar aquí teniu un tutorial per utilitzar hootsuite.



0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates