viernes, 16 de octubre de 2015

Anàlisi d' una app

Aquesta tasca consisteix a realitzar una anàlisi i una valoració crítica de dues apps per nens/es de l'etapa d'educació infantil

Com ho farem?


Primerament ens establirem uns objectius docents que cercarem al currículum. Tot seguit buscarem dues apps relacionades amb l'objectiu inicialment establert.Llavors per fer una investigació més exhaustiva les compararem entre si.Una haurà de ser la app positiva, és a dir, aquella que s'adequa amb el nostre objectiu i una altra (negativa) que no compleixi els nostres requisits inicials. Per tal de saber quina és l'adient haurem de descarregar-les i provar-les. Finalment haurem de justificar perquè una és positiva i l'altra no a través d' una r
úbrica que incloguin aspectes que creiem importants per a valorar una app.

EL MEU PROCÉS D'ANÀLISI DE LES APPS:

Inicialment la meva companya i jo ens vam posar d'acord en crear uns objectius que treballessin aspectes matemàtics per això vam cercar al currículum del segons cicle d'educació infantil els que creiem que saproximaven al que volíem aconseguir com a resultat d'aprenentatge a través de les apps. Després cadascuna va buscar dues apps pel seu compte i vam crear una rúbrica comuna per poder valorar-les de l'u al quatre seguint aspectes relacionats amb:  la rellevància, l' accessibilitat, les habilitats de pensament, linterfase, el valor interdisciplinari i la forma de compartir.

Un cop descarregades les dues apps, les vam provar personalment i per assegurar-nos que eren adients per infants cadascuna vam fer la prova amb un infant diferent, és a dir, jo vaig provar les meves dues apps amb un nen i la meva companya les seves amb un altre nen. Un cop provades les apps des del nostre punt de vista i dels infants vam realitzar la rúbrica basant-nos en l'experiència d'haver-ho provat. Finalment, arran dels resultats de la rúbrica vam extreure les conclusions.


CONCLUSIONS DE LES MEVES APPS:

Les apps que vaig escollir són:

Caillou juego educativo(+) La vaig valorar com una app positiva per diversos aspectes:
  • Assoleix molts del objectius plantejats inicialment.
  • Treballa diversos conceptes matemàtics (encaixos, agrupacions, memòria..
  • Et dona les instruccions escrites i orals.
  • Fomenta la motivació a través de premis com stickers
  • És fàcil d' utilitzar
  • Personalitzable( segons el grau de dificultat que vols)
  • No fa emfasis si t'equivoques, sinó que ho rebutja perquè està malament.
  • A través d' ella pots desenvolupar habilitats del pensament.
  • Poden ser compartits els teus resultats si es fa una captura de pantalla.
Learning numbers (-) La vaig valorar com una app negativa per diversos aspectes:
  • No assoleix molts objectius prèviament plantejats
  • Els conceptes matemàtics són molt bàsics.
  • Es limita als números.
  • Només hi ha tres modalitats de joc.
  • Segons l'edat que tinguis pot resultar molt fàcil.
  • És repetitiu i monòton.
  • No et dóna instruccions.
  • És difícil de compartir els resultats perquè no et dóna temps per fer una captura de pantalla.


Apps from 08820

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates